editor webových stránek
Publikováno 08.12.2012 v 22:34 v kategorii Novinky, přečteno: 82x
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou dobu byly (a ustavičně budou) Podmínkou seo, nebo raději, faktory působící na hodnocení web stránek a dohromady i jeho pozici ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text především. Na druhé straně dnes už může být jasné, že účinek anchor textu v odkazech ztrácí svou hodnotu - verifikovaný pravdivý poznatek. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné machinace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technik. Je možné najít, že google klade nejvíce největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Dělat zpětné odkazy je náročné, lidé (nejspíš) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Velké množství manažérů webů vrážejí velké prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC služeb, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost www stránek, to je určitě dobré, ale jestliže web není dobrý a nedovede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to vyhozené prostředky. Profesionálně vytvořené webové stránky prodávají, tedy směřují k našemu cíli. V opačném případě skvělý web bez návštěvníků také nám nic negeneruje. A je pozdě na to zkoumat proč webovka nemaká, když tolik investujeme do reklamy a seo. Zadejte proto vytvoření internetových stránek skutečným profesionálů s kladnou odezvou od spokojených zákazníků.